Pentru dupa sala

Suplimentele nutritive pentru dupa sala

In timpul antrenamentului, transpiram foarte mult, acest lucru depinzand oricum de la persoana la persoana, dar odata cu transpiratia pierdem foarte multe substante nutritive, cum ar fi vitamine si minerale, si odata cu ele, o cantitate semnificativa de aminoacizi.

Odata cu terminarea antrenamentului cu greutati, muschii sunt storsi de glicogen; pentru o crestere mare a muschilor, ai nevoie de cateva reguli, precum:

 

– dupa terminarea antrenamentelor, avem nevoie de aminoacizi cu catena ramificata, care de obicei se gasesc in suplimentele de BCAA, in special cele care au un continut crescut de leucina. Avem nevoie de acestia pentru a maximiza sinteza proteica.

 

– deoarece insulina este cel mai important hormon din corp  trebuie in primul rand sa avem grija de el, si in al 2-lea rand sa ne ajutam de el. Putem face acest lucru prin administrarea acestor aminoacizi cum ar fi leucina, care stimuleaza secretia de insulina pentru a creste ritmul de refacere musculara de dupa antrenament. Am precizat aminoacizii deoarece unele personae pot fi la dieta si nu pot consuma carbohidrati.

 

– pentru ca te antrenezi zilnic, vei avea nevoie tot timpul de glicogen in muschi, mai ales in perioada de masa musculara. Dupa ce termini o sesiune de antrenment, dupa ce ai luat imediat acei aminoacizi cu catena ramificata, la aproximativ 25 de minute poti lua o portie de glucide cu eliberare rapida, cum ar fi amidonul, pe care il poti gasi in cartofi si porumb. Odata incarcati cu acest deposit, vei fi sigur ca vei avea destul si pentru urmatorul antrenament.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *