Top 5 greseli ale incepatorilor

Sunt incepator si doresc un

Antrenor Personal Bucuresti

Sunt incepator si doresc un antrenor personal Bucuresti

GREUTATI PREA MARI!!!!

 

Pentru orice barbat zgomotul facut de impactul dintre discurile si numarul lor de pe bara da o senzatie placuta iar cu aceasta si orgoliul si pieptul cresc. Dar foarte posibil ca acestea sa creasca si este foarte posibil ca sanatatea sa scada odata cu cresterea discurilor de pe bara, deoarece pentru un incepator o greutate prea mare poate duce la o executie incorecta si apoi la accidentari serioase la nivelul incheieturilor.

ANTRENAMENTELE PREA DESE!!!

Stiu ca esti nerabdator sa arati ce poti, stiu ca vrei mai mult, si stiu ca ai impresia ca daca vei merge zilnic la inceput la sala vei avea direct proportional si rezultate dar s-ar putea ca entuziasmul de inceput sa-ti faca mai mult rau decat bine, asa ca pentru inceput ar fi ok daca ai merge de 3-4 ori pe saptamana la sala, cu pauza intre antrenamente.

 

SOMN INSUFICIENT!!!

 

Datorita tehnologiei din ziua de azi, nu ne mai saturam de chat, whats up, facebook sau alte retele de socializare, internet, televizor chiar si jocuri pe internet, mai ales cele in retea, dar totusi vrem sa apara cati mai multi muschi.

E bine de stiut ca hormonal de crestere este eliberat cel mai mult in timpul somnului, noaptea. Asa ca ai nevoie de el ca sa poti creste si ca sa poti sa te recuperezi dupa antrenamentele grele.

Incearca sa renunti la internet si jocuri daca vrei sa obtii rezultate.

FOLOSIREA CHINGILOR!!!

 

Foarte multa lume uita de antrenamentul antebratelor care este esential in unele exercitii care necesita prize puternice. Ca si incepator, vrei sa progresezi rapid si apelezi la chingi, dar sfatul unor experti spune ca pana cand nu faci indreptari cu dublul greutatii tale fara chingi, renunta la gandul de a ti le cumpara deoarece trebuie sa dezvolti forta din antebrate pentru prize odata cu greutatea cu care vrei sa faci un exercitiu.

PREA PUTINA APA!!!

 

Cred ca in Romania consumul de bauturi energizante in salile de fitness cum ar fi RedBull, Hell sau altele chiar mai nasoale, a crescut cu 100000% daca nu mai mult. Nu o sa poti trai cu acestea toata viata, esti 75% apa si nu energizant.

Deshidratarea poate avea efecte adverse asupra fortei si rezistentei, iar bauturile acidulate, ceaiurile, cafelele in exces pot deshidrata foarte mult.

Asa ca tu ca incepator ar fi ok daca ai bea aproximativ 4l pe zi de apa mai ales cand mergi la sala, iar in zilele de pauza poti scadea la 3l pe zi.

In cazul in care nu va descurcati puteti apela la un Antrenor personal Bucuresti cu experienta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *