Intocmirea programului

Cum construim un program de fitness?

Pentru intocmirea unui program de antrenament trebuie sa ai in vedere cateva aspecte cum ar fi:

1). Ciclizarea antrenamentului

 

Cand incepi un astfel de proiect care te vizeaza pe tine, trebuie sa te gandesti la sanatatea ta prima oara si cum vei face penru a evita posibilele accidentari. Astfel ar trebui sa-ti imparti un an in anumite scopuri mai mici, cum ar fi: forta, masa sau definire, pentru a stii ce urmaresti.

 

2). Antrenament variat

 

Nu te plafona cu standarde luate de la altii, incearca sa variezi cat mai mult pentru a gasi ce ti se potriveste. Daca ai gasit un program si evoluezi frumos cu el chiar si dupa o luna, pastreaza-l, nu schimba doar de dragul variatiei.

 

3). Antrenament instictiv

 

Odata cu acumularea de experienta, incearca sa afli ce ti se potriveste si ce nu. Urmeaza programul pe care il ai dar daca intr-o zi nu te simti bine sau grupa pe care trebuie sa o lucrezi ti se pare ca nu este refacuta complet, lucreaza-ti alta grupa.

 

4). Confuzia musculara

 

Daca un program ti se potriveste de minune si ai rezultate cu el dar dupa o perioada rezultatele incep sa scada si totusi vrei sa pastrezi acelasi program pentru ca te simti bine urmandu-l, atunci incepe sa schimbi numarul de serii, repetari si ordinea exercitiilor pe care le faci pentru a nu intra in rutina. Atentie, rutina poate sa provoace oboseala mai mult decat antrenamentul in sine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *