Oleaginoase pentru muschi

oleaginoase pentru masa musculara

Pe langa faptul ca aceasta familie contine un aport destul de ridicat de proteine, contine si multe  fibre care ajuta la incetinirea vitezei alimentelor prin intestine, ceea ce ajuta auta de asemenea la absorbtia a cat mai multi macronutrienti (grasimi, lipide, proteine).

Ideea cum ca ar contine foarte multe grasimi este eronata, cand vrei sa slabesti ai nevoie de grasimi bune, iar aceasta familie le contine din plin. Ca sa nu mai spunem de aminoacizii esentiali pe care ii gasim in ele si care sunt eliminati prin transpiratie in timpul efortului fizic.

 

In cazul in care nu ne plac in starea lor cruda, putem sa le incalzim putin (1-2 min intr-o tigaie la foc mic) deoarece ele isi elibereaza aromele si grasimile in prezenta caldurii. Din aceasta cauza, daca ati incercat pana acum sa faceti piure de migdale, in momentul cand lasati migdalele in robotul de bucataie cu acea lama cam 12 minute, din acele migdale super tari va rezulta un fel de faina dupa care, odata implicata caldura de la rotirea lamei, acea faina isi va elibera uleiurile si treptat se va transforma intr-o pasta.

Este adevarat ca daca avem o temperature prea mare si ele stau prea mult in prezenta ei vor creste si numarul de calorii.

 

Un top 5 al acestor oleaginoase

 

1) Migdalele reprezinta cea mai bogata sursa de acizi mononesaturati, sanatosi pentru inima.

2) Nucile au un bogat continut nutritional, inclusiv acid alfa-linoleic, un acid gras esential omega 3

3) Fisticul are mai putine calorii/portie decat orice alt fruct oleaginos

4) Caju contine 75% grasimi sanatoase reprezentate de acidul oleic foarte bun pentru sistemul cardiovascular.

5) Sterolii din nucile pecan pot scadea nivelul de colesterol rau din organism.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *