10 ponturi pentru spate (Ronnie Coleman)

Masa musculara rapida! Ponturi de la Mr.Olympia Ronnie Colman

10 ponturi pentru spate (Ronnie Coleman)

 

1) Spatele este de fapt o colectie de grupe musculare legate intre ele. Combinarea mai multor exercitii fac in general muschii mai solizi.

 

2) Alege o combinatie intre miscari de izolare si masa.

 

3) Musculatura spatelui este foarte complexa, deci trebuie sa utilizezi o varietate cat mai larga de exercitii.

 

4) Daca ar fi sa aleg un singur exercitiu ar fi ramatul cu haltera din aplecat anterior. Este numarul 1 cand vine vorba de masa musculara.

 

5) Alege o greutate cu care poti executa 12-15 repetari pentru stimularea musculara maxima. Esti culturist nu halterofil.

 

6) Intodeauna foloseste o greutate care iti permite sa duci la capat numarul de repetari propus. Trage din greu si vei fi mare.

 

7) Repetarile partiale fac treaba pe jumatate dupa parerea mea.

 

8) Epuizeaza-te la fiecare set, sau chiar treci peste epuizare daca este „ziua ta”.

 

9) Daca vrei spate mare, studiaza nutritia si alimentatia culturistilor cu telul de a optimiza antrenamentul si rezultatele.

 

10) Expresia care trebuie s-o tii minte:

„Mananca ca un cal, antreneaza-te ca un armasar si loveste ca un catar.”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *