De cate exercitii avem nevoie pentru piept?

Nu este un numar stabilit de exercitii, dar trebuie sa stiti ca este o grupa musculara mare si trebuie lucrata din mai multe unghiuri pentru a ajunge la un nivel de crestere foarte mare.

Impinsul din culcat- nu trebuie neglijat sau uitat, este un exercitiu de baza care nu trebuie sa lipseasca din programul de antrenament.

Impinsul pe plan inclinat- dezvolta foarte bine partea superioara a pieptului, dar daca banca este prea inclinata va lucra mai mult umerii ceea ce nu este foarte bine, inclinatia bancii trebuie sa fie pana in 50 de grade.

Impinsul declinat- vizeaza partea inferioara a pieptului, se poate lucra cu greutati destul de ridicate

Fluturarile- multi din oamenii din sala cred ca fac fluturari, ei asta vor dar de fapt fac impins, mare grija la coate si cat intindem. Nu este necesar doar sa tinem coatele putin flexate pe durata coborarii lor ci si atunci cand le readucem fata in fata. Miscarea trebuie sa fie ca si cum ai lua pe cineva in brate.

Fluturari la cablu- depinde pozitia pe care o ai, pentru ca ea iti spune ce parte din piept lucrezi

Presa piept verticala- in general iti solicita tot pieptul

Pentru a lucra la maxim pieptul trebuie sa aveti tricepsii si umerii din fata la fel de bine lucrati pe cat vreti sa lucrati pieptul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *