Topul celor 5 reguli pentru masa musculara in zona picioarelor

Cresterea masei musculare in zona picioarelor

1)Picioarele sunt o grupa musculara mare incluzand glutenii, femuralii, cvatricepsii si gambele, deci au nevoie sa fie lucrate din mai multe unghiuri diferite. Antrenamentele cu volum ridicat si bazate pe miscari compuse te vor ajuta in constructia unor picioare de campion.

2)Fa stretching la fiecare antrenament deoarece creste flexibilitatea si scade riscul accidentarilor.

La antrenamente cu volum mare muschii se pot scurta si astfel creste riscul accidentarilor, stretchingul impiedica scurtarea muschilor.

3)Schiba rutina de antrenament destul de des pentru a nu lasa muschii sa se obisnuiasca cu acelasi program, tot timpul trebuie sa iti surprinzi corpul, ca si cum ar fi in ceata.

4)Foloseste o rutina piramidala. Incepe cu o greutate usoara si multe repetari pana cand ajungi la ultimul exercitiu, sa poti face in jur de 6 repetari.

5)Fandarile: multi oameni cu experienta destul de bogata in culturism recomanda genoflexiunile, nimic de zis aici, dar mai aveti o alternativa: fandarile. Ele ataca din mai multe unghiuri diferite picioarele, iar datorita echilibrului pe care trebuie sa il ai, tii muschii intr-o continua presiune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *