Mancare santoasa pentru oameni Fitness. Meniu Joi

Cum sa-ti formezi o alimentatie sanatoasa

Mancare santoasa pentru oameni Fitness. Meniu Joi

Mic dejun

Oua coapte in paine

 

Reprezinta cel mai simplu si sanatos mic-dejun ever. Daca nu l-ati incercat pana acum, eu zic ca merita incercat.

Se iau 2 chifle obisnuite sau chiar integrale de la un supermarket si se taie capacelele la ambele.

Se scoate miezul astfel incat baza sa nu se rupa. La final trebuie sa arate ca niste cosulete goale in care puteti pune orice.

 

Asezam cele 2 cosulete intr-o tava pentru cuptor si ne pregatim sa le umplem cu ce avem.

 

Pe langa ou, puteti sa mai adaugati cascaval, niste verdeata cum ar fi spanac sau, de ce, nu ambele. Dupa ce ati pus ingredientele dorite in cosulete, spargeti oul deasupra, aveti gria sa nu puneti prea mult cascaval sau spanac deoarece nu va mai avea loc oul si tot albusul o sa fie prin tava.

 

Dupa ce sunt gata de bagat la cuptor, putem asezona cu putina sare si piper sau chiar boia dulce si bagam in
cuptorul preincalzit la 180C° pentru aproximativ 26-30 minute.

 

Partea simpla la acest preparat este ca le puteti face de seara inainte de culcare iar dimineata doar le incalziti la microunde.

Mancare santoasa pentru oameni Fitness. Meniu Joi

Pranz

Pui la cuptor cu salata de ardei si ceapa

 

Luati sucul de la o lamaie si amestecati cu ulei, busuioc, sare, piper si menta.

Asezati un piept de pui intepat cu furculita in marinata de sus si lasati-l cateva ore.

Asezati hartie de copt pe o tava si asezati pieptul de pui.

Preincalziti cuptorul la 160C° si introduceti tava cu pieptul de pui pentru 30 de minute.

 

In timp ce asteptati ca proteinele sa iasa de la cuptor puteti sa va ocupati de salata.

Este simpla si de efect: luati 3 ardei grasi de culori diferite, ii curatati si ii taiati in 3 moduri diferite, cuburi, julien si oblic (puteti alege si alte moduri de a le taia).

Luati o ceapa verde, o curatati si o taiati oblic in stil masterchef :p)

 

Daca timpul a expirat aveti un piept de pui suculent si bine facut cu o salata multicolora iar acesta poate fi un pranz plin de proteine, fibre, vitamine si multi alti nutrienti.

Mancare santoasa pentru oameni Fitness. Meniu Joi

Cina

Pastrav la tigaie

 

Se ia un file de pastrav destul de marisor si se condimenteaza cu seminte de coriandru macinate, sare si piper.

Se incinge bine o tigaie la foc mediu, se adauga 2-3 picaturi de ulei (nu baie de ulei) si se aseaza fileul cu pielea in jos.

Il lasam circa 6 minute, pana cand observam ca isi schimba culoarea aproape in totalitate.

Il intoarcem si pe partea cealalta pentru 1-2 minute si este gata de servit.

 

Puteti lua si cate 2 fileuri din acest peste pentru cina si atat dar daca intr-adevar doriti o masa mai consistenta, puteti dauga si o garnitura care sa nu contina cartofi, orez, paste sau paine.

 

Nu uitati ca o viata sanatoasa este data de o alimentatie sanatoasa.

Echilibrul tau sta in ceea ce mananci. Incearca sa ai 3 mese principale urmand modelul celor de mai sus.

 

Daca nu ai timp sa-ti gatesti poti sa ceri ajutorul echipei “Catering Sanatos”. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *