Andrei

Bucuresti

Aceasta e o recenzie făcută de Andrei  la serviciul de Catering Sanatos de la Strong Body Building reprezentat de Andrei Rusu.

 

De multă vreme caut un serviciu “complet” ca al vostru și sunt tare bucuros că ați început activitatea asta și că vă implicați în așa ceva.

Pentru mine serviciul ideal e în felul următor:

 

  • Măsurarea caloriilor zilnice
  • Să pot specifica proporțiile de macro-nutrienți pe toată ziua
  • Sunt acoperite inclusiv weekend-urile

 

În același timp apreciez FOARTE mult următoarele:

  • livrare dimineața la 7 înseamnă că pot să-mi plănuiesc toată ziua
  • faptul că nu trebuie să decid eu ce să consum
  • faptul că cereți feedback după fiecare masă

 

Pun pauză la serviciu pentru că vreau să fac un experiment de intrare în “ketosis”  și cu ce livrați nu pot face asta ușor (prea mulți carbohidrați).

 

În funcție de cum îmi iese experimentul combinat cu ce o să oferiți când revin, e posibil să colaborăm din nou.

 

 

Mulțumesc mult,

Andrei


 

 

Nu vreau sa fiu rautacios si nici sa fiu inteles gresit, dar trebuie sa specific anumite lucruri ca lumea care nu prea cunoaste foarte multe din nutritie sa creada ca alimentatia pe care o sugerez clientilor este una grea sau duce la ingrasare.

Domnul Andrei spune: “[…]nu pot face asta ușor (prea mulți carbohidrați).” Oamenii care stiu foarte putine despre o alimentatie, cand aud prea multi carbohidrati sigur vor spune ca nu este o alimentatie pentru slabit sau pentru un stil de viata sanatos. In urmatoarele randuri postez meniul pe care l-a testat domnul Andrei timp de o saptamana, pentru a vedea exact ce si cum, in cazul in care credeti ca alimentatia contine multi carbohidrati.

De altfel, nu aveam cum sa am rezultate cu ceilalti clienti, daca erau prea multi carbohidrati sau ma luam dupa acele standarde de 3 parti carbohidrati si o parte proteine sau altele care sunt scoase acum pe piata. O alimentatie sanatoasa inseamana echilibru, ca sa nu mai precizam ca fiecare parte a corpului nostru este creat din proteine. Daca intram pe partea de medicina alternativa si alimentatie sanatoasa, observam ca alimentatia vegana este doar un medicament, pe cand o alimentatie echilibrata contine peste, lactate, oua, legume si fructe. Faptul ca in general asiaticii, dar si alte popoare, consuma cantitati mari de carbohidrati fara sa se ingrase, este datorat faptului ca acele produse nu sunt rafinate la fel ca cele pe care le avem noi. Plus ca acele fibre importante din alimentatia noastra se pastreaza in cazul orezului pe care il au asiaticii.

 

Meniu perioada 24-28.08.2015

Cantitatile sunt cu aproximatie±.

La orele 10 si 15 ca gustarii sunt fructe.

Luni

ora 8: rulada de branza si ceapa verede, cu o crusta de  susan(150g)

ora 12: lipie cu pui, cascaval si ciuperci la tigaie(200g)

ora 18:  salata valeriana, ardei, rosii(250g)

 

Marti:

ora8: 4 briose din faina alba, cu muschi file, masline, telemea de vaca(230g)

ora12: pui(marinata din menta, lamaie)+mamaliguta si 1 castravete murat(350g)

ora 18: 2 fileuri de pastrav la cuptor(250g)

 

Miercuri:

ora8: 3 oua umplute cu rosii si lamaie(umplutura din galbenusuri si smantana cu 12%grasimi)(150g)

ora12: orez cu legume(250g)

ora 18: lipie cu salata, rosii, ardei, castravete, branza telemea de vaca(200g)

 

Joi:

ora8: castraveti umpluti cu crema de branza si crackers de secara(150g)

ora 12: pui in crusta de mustar la cuptor+rosii si ardei(300g)

ora 18: somon la tigaie(250g)

 

Vineri:

ora8: salata din rosii, ardei, castravete + muschi file(150g)

ora 12: cotlet de porc in vin+mazare la tigaie(300g)

ora 18: salata valeriana cu rosii, ardei, fasole boabe(300g)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *