Mancare sanatoasa in regim de Catering.Mananca Sanatos Miercuri

Mancare sanatoasa in regim de Catering.  Miercuri

Mancare sanatoasa in regim de Catering. Mananca Sanatos Miercuri

Mic dejun

Bilute de cereale cu ciocolata

Cred ca acest preparat este cel mai simplu si cel mai apreciat de clientii nostri.

Se iau circa 100g din fiecare:

-seminte floarea soarelui
-arahide cude
-fulgi de grau
-fulgi de ovaz

Se baga la robotul de bucatarie si se maruntesc pana devin faina de cereale.

Se iau aproximativ 500g banane, se introduc in blender pana se transforma intr-o pasta iar dupa ce sa format, in timp ce robotul merge in continuare, se adauga cate o lingura din amestecul de cereale pana cand se omogenizeaza complet si se pot forma bilute cu mainile ude, fara a ramane compozitie pe maini sau fara a se imprastia cand le asezam in tava.

Imediat dupa ce facem bilutele le aruncam in fulgi de cocos si le acoperim complet.

Luam o ciocolata si o topim la bain-marie, pe rand luam cate o biluta data prin cocos si o introducem in ciocolata doar pe jumatate iar apoi o lasam sa se intareasca pe o tava.

Asta e tot, simplu si hranitor pentru o dimineata in care doresti ceva dulce si sanatos si in plus, e o masa potrivita si pentru copii.

Incercati, merita din plin!

Mancare sanatoasa in regim de Catering. Mananca Sanatos Miercuri

Pranz

Burger cu ciuperci

O sa va ia ceva prepararea ciupercutelor deoarece dureaza pana iese toata apa din ele.

Luati 2 ciuperci mari pentru grill si asezati-le intr-o tava de cuptor. Asezonati-le cu putin ulei de masline, sare, piper si boia de ardei afumata. Taiati un catel de usturoi in fiecare ciuperca si uitati de el acolo in timp ce le dati la cuptor pentru 50 min la 160-180°.

Intre timp luati o chifla ciabatta si taiati-o in doua, asezati cateva frunze de salata verde si o feliuta de rosie.
Daca sunt gata ciupercile puteti sa le asezati peste rosie cu golul din interior in sus.

Se face un sos din smantana cu 20-30% grasime, marar, usturoi si lamaie.
Acest sos se aseaza in acel gol al ciupercii, dupa care presaram ceva patrunjel proaspat tocat si cateva rondele de ceapa rosie.

Este un pranz simplu si proteic de facut pentru miercurea in care nu mancam carne.

Mancare sanatoasa in regim de Catering. Mananca Sanatos Miercuri

Cina

Salata Casei

 

Cine nu stie sa faca o salata? Ai nevoie doar de imagiantie 🙂

 

Se ia salata verde si se toaca marunt, se adauga jumatate de rosie taiata felii, un castravete, ardei si ceapa rosie iar ca proteine, noi am adaugat mozzarella si fasole rosie boabe.

 

Toti nutrientii de care ai nevoie pentru o cina light si hranitoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *