Mananc sanatos si slabesc sanatos . Meniu joi

Mananc sanatos si slabesc sanatos

Meniu joi

Mananc sanatos in regim de catering. Meniu joi

Mic dejun

Sandvis cu oua englezesti

Se ia o mini ciabatta si se taie pe lung, se aseaza cu fata in jos pe un grill bine incins pentru a o rumeni putin.

Se iau 3 oua mari, se bat intr-un castron, se preincalzeste o tigaie la foc mic dupa care se rastoarna ouale batute in tigaie si se amesteca incontinuu cu un tel de silicon pana se incheaga si se coc.

Se iau de pe foc si se aseaza pe o bucata de ciabatta iar peste ele 2 felii de rosii si ceapa, putem orna si cu salata sau patrunjel tocat.

Proteine si carbohidrati pentru o dimineata in forta:

proteine pentru o masa sanatoasa

Pranz

Piept de pui la tigaie cu piure de morcovi si humus

Curatati 2 morcovi mari si puneti-i la fiert cam 20-25 minute. Intre timp luati jumatate de piept de pui si il asezonati cu boia de ardei afumata, sare, piper.

Se ia o conserva de naut, se strecoara de zeama din conserva, se spala sub jet de apa si se pun boabele intr-un robot de bucatarie impreuna cu lama S, se da drumul si pe parcurs se toarna 2 linguri de ulei, un catel de usturoi bine zrobit, putina zeama de lamaie si un varf de cutit de boia de ardei dulce, sare si piper.

Verificati morcovii incat sa intre usor furculita in ei. Asezati-i intr-un bol si cu ajutorul unui mixer vertical transformati morcovii intr-un piure, asezonati cu sare si piper si mai adaugati si jumatate de catel de usturoi tocat si zdrobit bine cu lama cutitului.

Incingeti o tigaie, asezati pieptul de pui si tineti-l pe fiecare parte cate 5-8 minute.

La final luati o forma rotunda, adaugati la baza humusul format si peste el piureul de morcovi.

Obtineti o altfel de masa pentru pranz si nu doar legume fierte. Proteina animala, vegetala, carbohidrati, lipide. O masa completa pentru a slabi sanatos.

Mananc sanatos si slabesc sanatos . Meniu joi

Cina

Somon la cuptor

Se ia un file de somon proaspat de aproximativ 200g si se aseaza pe masa de lucru.
Se iau cam 5 linguri de seminte de coriandru si se trag la tigaie pana cand incep sa pocneasca, dupa care se rastoarna intr-o rasnita de cafea obisnuita si se maruntesc bine.
Se potriveste somonul cu sare, piper si aceste seminte de coriandru macinate.
Preincalzim cuptorul la 160ºC si introducem somonul timp de 20-25 minute.

Ca si garnitura puteti alege intre un piure de mazare sau mazare simpla trasa la tigaie, piure de fasole rosie si alba, fasole pastai la tigaie,etc. Evitati seara cartofii indiferent ca mancati sau nu peste. Aceasta garnitura tipica poate fi inlocuita cu o varietate de legume preparate in moduri diferite.
Si astfel cina se transforma intr-o masa proteica si echilibrata care te ajuta sa ai o alimentatie sanatoasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *