Mananc sanatos in regim de Catering. Meniu pentru Luni

Mananc sanatos in regim de Catering.

Luni

Mananc sanatos regim de Catering

Mic dejun

-afine

-kiwy

-banana

-iaurt

Mananc sanatos regim de Catering

Pranz

Specialitate de somon afumat si crema de branza

E foarte simplu de facut si in special foarte gustos si nutritional.

Nu imi place sa complic lucrurile si asta exprima acest preparat, simplitate.
Avem nevoie de o forma rotunda ca pentru bucatarie profesionala. Un set este circa 10 lei in magazine.
Sau puteti lua o sticla de plastic de 1 litru fara forme si sa va formati propriul cerc din ea.

Se ia o felie de paine la tava, destul de groasa si se introduce cercul fix in mijloc pentru a da forma miezului de paine.

Separat intr-un robot de bucatarie se pune telemea de vaca si se transforma intr-o crema.
Se ia un castravete mic, ardei si se toaca cubulete marunte de tot.
Se iau 50g somon file si se toaca si el super marunt, apoi se amesteca impreuna cu legumele incat sa se omogenizeze.

In cercul nostru adaugam baza formata din paine dupa care un strat din crema de branza iar la final compozitia de legume si somon file.
Incercati sa apasati putin ca sa se lipeasca toate dar nu foarte tare incat sa stricam stratul de branza, dupa care tragem usor inelul in sus incat sa nu cada compozitia.

Folositi elemente comune pe care le gasiti peste tot si foarte nutritive pentru o masa usoara de seara.

Pofta mare!

Mananc sanatos regim de Catering

Cina

Mamaliguta cu branza si smantana

Multora li se pare ca mamaliga le da mari batai de cap. Se ia 1 cana de apa circa 400 ml si o punem la fiert, adaugam sare, putin malai si cateva picaturi de ulei.
Lasam sa ajunga la punctul de fierbere si, amestecand continuu in apa, turnam cate putin malai incat sa se omogenizeze dar sa nu se formeze sau sa ramana cocoloase. Este foarte bine sa folosim un tel.

Dupa ce vedem ca s-a ingrosat putin apa, lasam sa fiarba malaiul circa 1 minut sau 2 fara sa amestecam in el. Procedati astfel pana cand ajunge la consistenta dorita de dvs.

Nu uitati ca dupa ce luati mamaliguta de pe foc, ea se va mai intari cat timp se raceste, asa ca aveti grija cat de consistenta devine pe foc.

Dupa ce ati asezat mamaliguta pe farfurie, langa puteti adauga branza si smantana amestecate, separat sau cum doriti.

Ideea este ca ati obtinut o masa proteica si usoara, de seara, care nu va ingrasa. De ce? Deoarece malaiul in general este hipercaloric, dar in momentul cand il gatim ca si mamaliguta, el se hidrateaza si ii scade numarul de calorii.

Pofta mare!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *