Pacatele salii

Fitness!

La Sala fara Antrenor de Fitness

 

1). Entuziasm netinut in frau

 

Se stiu respectivii incepatori care nu cred vechea zicala ca Roma nu a fost construita intr-o zi, asa ca daca se apuca de sala rup o singura grupa musculara, aia fiind BRATELE.

Daca nu-ti tii entuziasmul in frau este foarte posibil sa-ti faci mai mult rau decat bine, cu N serii si repetari pentru biceps sau triceps.

Ar trebui sa o lasi mai moale si sa incepi treptat cu un program de antrenament simplu, care implica toate grupele si cu un numar de serii si repetari ca pentru tine.

2). Necunoasterea fiecarei variante a unei miscari

 

Pentru cei mai experimentati care stiu pozitia corecta, executia unei miscari si ce grupe de muschi implica, ar trebui din cand in cand sa mai iasa din monotonia acestui standard si sa vada ca fiecare priza si pozitie diferita, lucreaza usor intr-un alt mod muschiul tinta.

Incercati variatii si alternative la prize, pozitie si altele.

 

3). Sa nu se foloseasca la maxim timpul petrecut la sala

 

Oricat de avansat esti, incearca sa te gandesti ca timpul petrecut in sala nu-l mai poti recupera alta data, asa ca incearca sa lasi socializarea dintre seturi, sa lasi fetele care alearga pe benzi, sa lasi telefoanele, sa lasi facebook-ul, pozele in oglinda si altele.

Cat esti la sala, trage tare pentru a obtine ceea ce iti doresti.

 

4). Sa nu iei in considerare amanuntele

 

Pentru culturistii profesionisti, importanta incheieturilor, a articulatiilor este cruciala si ei stiu cat de importanta este o incalzire complexa si completa. Asa ca, dragi incepatori si experimentati, odata cu inaintarea in cunostinte si in cresterea greutatilor, ganditi-va si la acest detaliu de care culturistii profesionisti tin cont.

Nu conteaza atat de mult acele zeci de kg de pe bara, pentru ca nu vei putea impinge sau trage daca durerea te coplesete de la coate sau umeri.

 

5). Neatentia

 

Daca incerci sa ajuti, fa-o pana la capat, daca ai un partener de antrenament si va ajutati la seturile cele mai grele incercati sa o faceti reciproc, nu cand unul a ajutat celalalt raspunde la telefon in timp ce partenerul este cu 100kg la presa umeri deasupra capului.

Aveti grija unul de celalalt pentru ca asa se vor obtine progrese.

Sau apeleaza la un Antrenor Personal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *