Ce functioneaza cand vrei Masa Musculara?

Exercitii pentru masa musculara

Incep sa rad cand ma gandesc la aceasta intrebare care este foarte des intalnita in salile de fitness si mai ales pe care o adresam si eu la randul meu altora mai mari, cand eram pentru prima oara in sala. Dar se observa ca si altii care au ceva vechime de tras de fiare adreseaza aceeasi intrebare altora mai mari decat ei.

Ce functioneaza?

 

Raspunsul este unul simplu, TOTUL, nu este un exercitiu care functioneaza mai bine sau altele care nu, pentru ca daca ar fi asa, toata lumea s-ar lipsi de acele exercitii inutile, de ce sa faci daca iti aduc rezultate mai putine decat altele.

 

La inceput ti se spune ca cele mai importante execitii sunt cele de baza, cum ar fi impinsul din culcat pentru piept, indreptari si genuflexiuni. De ce? Pentru simplul motiv ca acest trio implica mai multe grupe musculare simultan.

 

Pornind de la aceasta idee, cam totul functioneaza pentru ca in momentul cand efectuezi o varietate de exercitii automat implici mai multe grupe musculare.

 

Dar asta nu inseamna ca trebuie ca, spre exemplu, la piept sa bagi toate exercitiile posibile si imposibile la un singur antrenament. Nu functioneaza asa!

 

Din cauza asta cand te apuci de acest proiect pentru tine, trebuie sa ai rabdare si sa iti notezi evolutia ta pentru a stii cand trebuie sa schimbi programul si cand trebuie sa-l urmezi mai mult.

 

Acum daca esti incepator sau avansat, lucrurile se schimba la nivel de antrenament, serii, seturi, pauze si altele. Nu e ca si cum daca un program functioneaza la colegul va functiona si la mine pe idea TOTUL functioneaza.

 

Vrei rezultate? Cauta, analizeaza, testeaza si cu siguranta vei obtine ceea ce-ti doresti.

 

“Nu poti urca pe scara succesului cu mainile in buzunar”. Arnold Schwarzenegger

Andrei Rusu Antrenor Personal de Fitness

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *