Exercitii prioritare

Exercitii prioritare pentru masa musculara

Bicepsi

Fara indoiala cand vine vorba despre aceasta grupa musculara toata lumea stie ca flexiile din pozitia stand cu haltera sunt cele mai bune. Da, sunt cele mai bune deoarece iti permit sa ridici greutati impresionante atat timp cat nu faci balans la inceputul miscarii.

 

Tricepsi

Flotarile la paralele sunt ca niste genoflexiuni pentru aceasta grupa musculara .Acest exercitiu implica toate partile tricepsului (lateral,medial si lung). Nu incercati sa bagati foarte multe greutati deoarece o sa recrutati si umerii si pieptul.

 

Umeri

Prese deasupra capului din pozitia asezat. Un avantaj al ganterelor fata de haltera este ca traiectoria nu este afectata de cap. Cu ganterele poti accentua mai mult deltoizii mediali. Acest aspect este important deoarece aceasta grupa musculara confera rotunjime si latime umerilor.

 

Piept

Impins de pe plan orizontal. Diferenta intre haltera si gantere este faptul ca ele activeaza mai bine pectoralii deoarece bratelor li se permite sa iasa mai mult in lateral, ceea ce duce la reducerea activarii deltoizilor frontali.

 

Cvadricepsi

Genoflexiuni frontale. Este mai eficient in antrenarea cvadricepsilor pentru ca stai mai drept si centrul gravitational se muta in fata. Genoflexiunile normael ataca mai puternic femuralii si glutenii.

 

Femurali

Indreptarea romaneasca cu haltera. Aceasta versiune a indreptarilor se executa cu picioarele fixe iar bara trebuie sa fie cat mai aproape de picioare. Incearca sa transmiti un semnal creierului si sa ii „spui”cu ce grupa musculara lucrezi, deoarece multa lume simte ca doar se intind muschii, insa contractia o fac lombarii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *