Antrenor personal Bucuresti-tehnici pentru exercitii de baza in sala de fitness

De retinut cateva principii legate de brate si pectorali

De retinut cateva principii

legate de brate si pectorali

  1. Forma muschiului poate fi schimbata: Multi sustin ca varful bicepsului poate fi dezvoltat prin exercitii concentrate pentru bicepsi si alte exercitii.In realitate forma fiecarui grup de muschi este decisa inca de la nastere de bagajul genetic.Cativa dintre noi au varful bicepsului proeminent, in schimb altii nu.
  2. Bicepsii si tricepsii scurti pot fi lungitii: un alt mit al exercitiilor pentru brate e ideea ca bicepsii si tricepsii scurti pot fi cumva incarcati prin exercitii care se concentreaza pe partea inferioara a muschilor.De cele mai multe ori exercitiile Scot-Pados sunt recomandate pentru lungirea muschilor.Insa ca si in cazul formei si lungimea muschilor este hotarata de genele mostenite si nu pot fi schimbate.Unii au muschi lungi si ligamente scurte iar altii au muschi scurti si ligamente lungi.Pur si simplu asa am fost creati, nu poti construi muschi acolo unde nu ai celule musculare.
  3. Marimea bratelor poate fi crescuta doar cu greutati libere: multi culturisti de moda veche au aversiune fata de aparate.Ei incearca sa te convinga ca daca nu folosesti haltere, muschii tai se formeaza dar nu cresc. Adevarul este ca daca depui efort, si celelalte aparate stimuleaza cresterea- au dovedit-o mii de culturisti.De aceea foloseste-te de toate mijloacele care iti sunt la indemana.
  4. Urmand programul de antrenament al profesionistilor vei avea aceleasi rezultate: Ce bine ar fi de-ar fi adevarat!!!!Cat de mult mi-as dori brate ca ale lui Lee Priest sau Jay Cutler!!! Din pacate acesti baieti sunt membrii elitei genetice.Sigur ca lucreaza din greu pentru bratele acelea dar adevarul e ca bratele lor s-au nascut sa fie mari.Toata lumea poate sa faca culturism, dar sa visam la bratele marilor sportivi nu este prea realist.

Impins din culcat

Foarte multi sportivi simt efectuarea impinsului din culcat sau din inclinat in deltoizi si tricepsi si nu in muschii pieptului.Acest fapt se datoreaza pregatirii incorecte pentru efectuarea exercitiului.Cand prindeti bara trebuie sa va trageti umerii in spate si sa impingeti pieptul in fata.Pentru a reduce stresul deltoizilor incercati sa efectuati cateva fluturari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *