Greseli la inceputul carierei

Greselile profesionistilor la inceputurile din Culturism si FitnessGreselile profesionistilor la inceputurile din Culturism si Fitness

Rasfoind ieri o revista am dat peste un articol sau mai bine spus un interviu cu mai multi culturisti profesionisti.

Intrebarea principala in acel interviu era urmatoarea:

Ce greseli ai facut la inceputul carierei?

Iar raspunsurile au fost urmatoarele:

Bill Wilmore: ”Lucram cu greutati prea mari si repetari prea putine. Cand eram foarte tanar antrenam prea des pectoralii”.

Mark Dugdale: ”Multe. Ma antrenam prea repede, ceea ce a dus la postura incorecta. Ma lasam condus de ego si nu de cap, vroiam prea mult si prea repede”.

Neko Roberson: ”Ma supraantrenam. Antrenam pectoralii de trei ori pe saptamana cate 20 de seturi. Acum fac doar 16 seturi odata pe saptamana”.

Mark Perry: „Ma supraantrenam, am facut prese prea des si prea multe seturi. Credeam ca mai mult inseamna si mai bine. Dar nu este asa. Obisnuiam sa fac prese orizontale, inclinate, declinate cu haltera. Dupa aceea repetam tot cu gantere. Urmau fluturarile la Pec-Deck sau fluturari la scripete. Faceam 20-30 de seturi de 2 ori pe saptamana-fara rezultate. Era o greseala mare. Acum fac 2 exercitii de forta si 2 de dealiere cu un toatal de 16 seturi”.

 

Asta o spun campioni din zilele noastre, dar daca o sa ne uitam in majoritatea salilor asa se intampla si acum, chiar daca a trecut ceva vreme de cand ei au facut aceste greseli; toata lumea vrea doar piept, brate sau spate, toti vor repede, nu au destula rabdare.

Si mai rau decat atat, unii dintre ei vazand ca rezultate nu apar atat de repede pe cat vor, apeleaza la mici „trucuri” cum ar fi steroizii.

 

Sper ca oricine citeste acest articol sa invete din greselile altora pentru a nu mai apuca sa faca si ei greselile pe care le-au facut altii.

 

„Omul din greseli invata, dar cand greseste invata?”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *