5 reguli pentru prese la umeri

cresterea musculaturii umarului fara accidentari

5 reguli pentru prese la umeri

 

Problema multora este ca vor prea mult si mult prea repede iar din aceasta cauza lasa la o parte sanatatea lor si se concentreaza foarte mult la greutati mari. Pentru moment nu este problema, dar dupa ceva timp apar dureri neinsemnate, insa tot nu se opresc si ajung sa ia o pauza foarte lunga pentru a se recupera sau cine stie poate se ajunge la cazuri mai grave, poate  operatie.

 

1) Asigura-te ca incalzirea a fost foarte bine facuta, pe langa incalzirea generala a corpului include cateva minute special pentru umeri daca asta ti-ai propus sa lucrezi azi. Nu te concentra numai pe incalzirea muschilor, ci si pe articulatii.

 

2) Daca s-a intamplat sa fi avut vreo accidentare anterioara, poti incerca o varianta mai sigura sau greutati mult mai usoare.

 

3) Trage umerii si coatele in spate, ridica pieptul, arcuieste spatele superior si mentine-l ferm. Coatele ar trebui indreptate in jos.

 

4) Misca bratele sus-jos, nu le duce in spate. Tine capul nemiscat cu privirea drept inainte.

 

5) Foloseste o greutate pe care o poti controla, nu una cu care sa te lauzi la prietenii tai. Sunt riscuri mari in a cobora o greutate foarte mare la ceafa, deoarece pune articulatiile intr-o pozitie vulnerabila.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *