Mancare Sanatosa pentru o viata sanatoasa. Meniu Vineri

Meniu pentru Vineri

Mancare Sanatosa pentru o viata sanatoasa. Meniu Vineri

Mic dejun

Lipie cu sunca Sisi, cascaval si unt

 

Acesta poate un aperitiv usor pe care sa-l luati intr-o dimineata in care nu aveti timp sa gatiti ceva mai consistent.

Luati o lipie libaneza sau de orice alt fel, o ungeti cu unt cu 80% grasime, adugati felii subtiri de sunca de puiincat sa acoperiti toata suprafata lipiei faceti, procedati la fel si cu cascavalul, dupa care ungeti si a 2-a lipie cu unt, o adaugati peste prima si o taiati in diferite forme.

 

Gata! Puteti sa o asezati intr-o caserola si o puteti manca acasa, pe drum sau cand ajungeti la birou.

Mancare Sanatosa pentru o viata sanatoasa. Meniu Vineri

Pranz

Hamburger de pui

Prepararea carnii poate sa va ia ceva mai mult timp dar in rest este un preparat foate simplu.

 

Cantariti 180-250 g de piept de pui si dati-l prin masina de tocat carne. Odata cu el si in acelasi castron dati prin masina si 30-50g de cascaval, amestecati bine si adugati ce condimente doriti, dupa bunul plac.

 

Faceti cu mana formele de burgeri din amestecul de mai sus si asezati-le pe un grill preincalzit la maxim, pentru circa 5-8 minute pe fiecare parte.

 

Luati una sau mai mai multe chifle, taiati-le in jumatate si asezati-le pentru jumatate de minut pe acelasi grill. Puteti parcurge aceasta etapa dupa ce terminati gatirea burgerului.

 

Pe o farfurie asezati partea de jos a chiflei rumenite, puneti ca baza o frunza de salata verde, burgerul de pui, o felie mare de rosie, 1-2 inele de ceapa rosie si 2 felii de castravete in otet, asezati si cealalta componenta a chiflei si totul este gata de consumat!

 

Proteic si sanatos pentru pofticiosi.

Mancare Sanatosa pentru o viata sanatoasa. Meniu Vineri

Cina

Salata

 

Cine nu stie sa faca o salata? Ai nevoie doar de imagiantie 🙂

 

Se ia salata verde si se toaca marunt, se adauga jumatate de rosie taiata felii, un castravete, ardei si ceapa rosie iar ca proteine, noi am adaugat mozzarella si fasole rosie boabe.

 

Toti nutrientii de care ai nevoie pentru o cina light si hranitoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *