Sanatatea sta in cea ce mancam zilnic. Meniu pentru Marti

Sanatatea sta in cea ce mancam zilnic.

Mancare sanatoasa pentru Marti

Sanatatea sta in cea ce mancam zilnic. Meniu pentru Marti

Mic dejun

Ochiuri cu muschi file si legume

Cine nu stie sa faca ochiuri? Toata lumea stie, dar eu va sfatuiesc sa le faceti in felul urmator atat pentru a economisi cat mai mult ulei dar si pentru a evita sa-l bagam in noi mai ales dupa ce este prajit.

Luati o tigaie antiaderenta, puneti 2-3 picaturi de ulei si intindeti-l pe toata suprafata tigaii, lasati sa se incinga si apoi spargeti ouale in tigaie. Dati la foc mic si acoperiti cu un capac.

Lasati acolo pana cand vedeti ca se incheaga usor galbenusul. Put eti sa-l luati cand doriti de pe foc in functie de gusturile fiecaruia.

Alaturi puteti adauga legume precum rosii, castraveti, ardei, masline, sau altele, muschi file etc.

Este suficient sa serviti aceasta masa o data pe saptamana.

Sanatatea sta in cea ce mancam zilnic. Meniu pentru Marti

Pranz

Cotlet de porc la tava cu salata de patrunjel, morcov si rodie

Luam 200 g de cotlet de porc cu tot cu grasime, il asezam pe masa de lucru si il batem nitel si pe o parte si pe alta cu ciocanul ca sa il fragezim putin.
Luam putin ulei si il ungem pe o parte si pe cealalta. Separat incalzim seminte de coriandru si le maruntim cu ajutorul rasnitei de cafea dupa care amestecam cu niste boia afumata si potrivim bucata de cotlet de porc cu aceste contimente si sare.
Lasam aromele sa patrunda in carne circa 2 ore.
Preincalzim cuptorul la 160ºC si introducem carnea lasand-o circa 30 minute la facut.

Intre timp pregatim salata, luam cel mai proaspat patrunjel din piata si il tocam marunt marunt de tot, curatam morcovi si ii dam prin razatoarea cea mare.
Amestecam patrunjelul cu morcovul iar pe deasupra lasam sa cada cateva boabe de rodie. In principiu la aceasta salata ai mai avea nevoie doar de ulei si sare deoarece rodia si morcovul ofera deja gustul dulce-acrisor.

Este o reteta simpla de preparat si foarte gustoasa cu multe arome si plina de nutrienti cum ar fi proteine, vitamine, antioxidanti. Pofta mare!

Sanatatea sta in cea ce mancam zilnic. Meniu pentru Marti

Cina

File de macrou la cuptor cu piure de mazare si masline

Se preincalzeste cuptorul la 160ºC. Se ia un file mare de macrou si se potriveste cu sare, piper si condimente de peste (oricare din comert).

Se introduce fileul la cuptor pe o tava cu foaie de copt si se seteaza timpul de preparare la 25 minute.

Se iau circa 500g mazare si se baga in robotul de bucatarie, se potrivesc cu sare, piper, putin unt topit (80%grasime),7 masline verzi fara samburi si 1 catel jumatate de usturoi.

Se lasa in robot pana se formeaza o pasta consistenta.

Dupa ce se termina de facut mazarea se aseaza intr-un bol separat, se curata vasul robotului si se pregateste pentru a introduce in el masline negre fara samburi, circa 100g. Se paseaza pana devin si ele o crema.

Putem lua o forma cum vedem in imagine si sa asezam cate un strat din fiecare.

Cand pestele este gata il asezam langa piure si este gata.

Pofta mare si gandti-va ca o viata sanatoasa sta in ceea ce consumati.

Un alt meniu care se regaseste in programul Catering Sanatos. Toti nutrientii de care ai nevoie se regasesc in fiecare masa consumata zilnic. Incearca si tu si sigur vei obtine rezultatele dorite si cel mai important te vei si putea mentine in forma dorita.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *