Alimentatie si suplimente proteice in culturism

Alimentatie si suplimente proteice in culturism

Principii de baza

  1. -mananca imediat ce te trezesti dimineata
  2. -mananca ceva inainte de antrenament, indiferent de momentul zilei cand vei face efort. Nu numai ca alimentele consumate previn utilizarea tesutului muscular ca material energetic pentru efortul aerob, dar acestea maresc numarul de calorii pe care le ardem in timpul si dupa antrenamanet. Antrenametele efectuate dupa o masa amplifica rata metabolica.
  3. -mananca imediat dupa antrenament, cand corpul este golit de resursele sale energetice.
  4. -programeaza-ti 5- 6 mese mici pe zi.

 

Suplimentele care inlocuiesc o masa

Folosirea produselor care inlocuiesc o masa reprezinta o metoda foarte buna de a ramane intr-o stare anabolica pe parcurul intregii zile,chiar si atunci cand programul nu-ti permite a manca o masa obisnuita.Totusi cele mai multe inlocuitoare de masa sunt pline de carbohidrati.Acest lucru este grozav daca esti un hardgainer care vrea sa adauge masa,dar daca problema stratului adipos abdominal exista deja,ultimul lucru pe care il vrei e sa introduci mai multi carbohidrati in organism.

Pudrele proteice din zer nu includ grasimi importante si alti nutrienti care pot facilita cresterea musculara cand nivelul carbohidratilor este scazut

Din fericire,acum poti gasi si inlocuitoare de masa cu un continut scazut de carbohidrati,care iti asigura,pe langa necesaul proteic,si alte substante nutritive de care ai nevoie pentru a maximiza hipertrofia musculara,evitand in acelasi timp depunerea de tesut adipos.

Cauta un inlocuitor de masa care sa contina cel putin 20 de grame de proteina si mai putin de 10 grame de carbohidrati pe portie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *