Alimentele inaintea si dupa antrenamente

 

Trebuie sa te gandesti foarte atent la mesele dinaintea antrenamentelor, chiar si la cele de dupa, pentru ca au o mare influenta asupra castigului de masa musculara.

Uite aici cateva sfaturi in legatura cu ce poti umple rezervorul masinariei din tine.

 

In perioada de cand ai terminat ultima repetare din antrenamentul greu pe care l-ai avut pana la implinirea celor 30 de minute cruciale, ar trebui sa mananci cea mai mare masa a zilei, deoarece corpul are cea mai mare nevoie de nutrienti din cauza distrugerilor produse in timpul antrenamentelor.

Nu este rau daca fix dupa antrenament te asteapta un shake de proteine dupa care o masa copioasa.

 

Multi dintre noi uitandu-ne la clipuri motivationale cu oameni de top ai culturismului, credem ca arata asa definiti in fiecare zi, dar nu este asa, in perioada de dupa concurs sunt ceva mai plinuti.

Deci daca vei avea zile in care doresti sa trisezi cu un Burger si cartofi pai sau o pizza gigantica, nu este o nenorocire, dar sa nu fie o obisnuinta si sa renunti la alimentele cu adevarat bune pentru tine bazandu-te pe fast-food-uri.

 

Toata ziua inaintea antrenamentului asigura-te ca vei consuma destula cantitate de calorii, mai ales daca este un antrenament care contine grupe mari musculare.

 

La fel ca masa de dupa antrenament, trebuie sa ai grija si ce mananci cu 1h sau 1h30 inaintea unui antrenament. Asa ca poti alege din albusuri de ou care sunt alimente cu digestie rapida sau o cantitate destul de mare de carbohidrati cu o portie de proteine va grabi procesul de transport a proteinei catre muschi sau poti apela la un shake de proteine cu digestie rapida. Incearca sa eviti grasimile si fibrele inaintea antrenamentelor pentru ca ele vor incetini procesul de digestie.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Esti bot? *